01. Avand in vedere valorile relative mari, specifice produselor comercializate prin SITE si faptul ca de regula, nu se afla pe stoc, principala modalitate de plata va fi prin avans minim platit de client numai dupa confirmarea comenzii de catre RomConfort. Astfel CLIENTUL va primi o factura proforma pentru avans, dupa ce se confirma comanda, care se va plati prin una din mijloacele de plata disponibile pe site. In lipsa unor prevederi contrare, avansul va fi de minim 50%.

02. Neplata avansului suspenda intrarea in vigoare a contractului, si, implicit, termenul de livrare, pana la achitarea integrala. Prin plata avansului, contractul intra in vigoare si clientul accepta termenii si conditiile de pe site.

03. Restul pretului se achita inainte de livrare. Neplata integrala a pretului pana la livrarea produselor, suspenda obligatia SOCIETATII de a livra produsele.

04. Pretul total, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA.

05. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura proforma pentru a incasa avansul si, ulterior, o factura fiscala pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

06. Modalitati de plata pentru persoane fizice:
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral numai la ridicarea produselor din magazinele sau cand produsele se livreaza prin ramburs.

07. Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii prin e-mail a comenzii cu un consultant de vanzari.

08. Pe ordinul de plata se va mentiona obligatoriu codul clientului indicat de ROMCONFORT pe factura proforma si numarul comenzii sau al facturii.

09. Daca pe ordinul de plata nu apar informatiile de mai sus, rugam Clientul a trimite dovada platii cu indicarea informatiilor de mai sus pe adresa de e-mail: office@rom-confort.ro

10. Livrarea va fi efectuata numai dupa creditarea contului bancar al societatii cu intreaga suma si dupa identificarea comenzii pentru care s-a achitat avansul.

11. In caz contrar, SOCIETATEA are dreptul sa suspende termenul de livrare pana la confirmarea efectuarii platii.

12. Pentru persoanele juridice, modalitatea de plata agreata este virament bancar cu respectarea prevederilor de mai sus privind mentiunile obligatorii.